Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~osta | użytkownik

imię i nazwiskoAnna Binkiewicz adresWarszawa / Legionowo zarejestrowany19.02.2007 @13:48:07 ostatnio na stronie15.11.2013 @12:57:29

Anna Binkiewicz "osta"

-----
fotografia WSZELKA
-----

http://www.osta.ownlog.com -> na ownlog.com
http://maxmodels.pl/osta.html -> na maxmodels.pl
http://www.plfoto.com/47477/autor.html -> na plfoto.com

http://www.facebook.com/binkiewicz -> na fb

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.osta.ownlog.com Gadu-Gadu3968808
digarty103 komentarze6260 posty na forum8

komputer / sprzęt
Dzisiaj mój mózg to mój ulubiony organ (por. W. Allen)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^chillinqua    26.05.2008 @11:24:08
hahaha podobno nawet po 30stce dzieki ,nad cera pracuje ciagle eh.....
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~digogrzybek    23.05.2008 @15:09:02
świetne profilowe
~KAKTUSIA    23.05.2008 @13:11:30
bardzo dziekuje )))))))))))))
~Skywalker    22.05.2008 @22:15:33
bang - kolej na Ciebie :D
~Skywalker    22.05.2008 @21:31:21
no to prosze ..chcialas to masz http://www.digart.pl/zoom/1941127/Darkness.html
~Skywalker    21.05.2008 @23:39:10
hmm dziekuje bardzo -- a piszac o dedykacji mialem na mysli Auto mimo to dziekuje przerzuce sie chyba
!AndrzejO    21.05.2008 @17:12:29
Dzięki!..
~roberttomak    20.05.2008 @20:48:05
Dzięki,pozdrawiam!ps.Masz ciekawą galerię.
ostatnio edytowane: 2008-05-20 21:00:40
!alkor12    20.05.2008 @19:06:38
~Skywalker    20.05.2008 @13:11:30
hehe , tak nadmieniam z pasazerem bo moze nie zauwazylas
a co do autoreklamy ,to biez sie do roboty czekam na dedykacje
~Skywalker    20.05.2008 @13:05:37
nie obijam.. cykam mam zapasy na 2 lata tutaj
^chillinqua    20.05.2008 @12:15:18
dzieki za odwiedziny na blogu milego dnia!
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
^UzA    18.05.2008 @23:48:35
_______
bloodstreamruns
^chillinqua    16.05.2008 @12:26:28
oj dwno nie gralam w wawie.jak mnie zaprosza to bardzo chetnie milego dnia babao!
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~katmandu    15.05.2008 @10:33:37
dzieki osta :D
+mariea    15.05.2008 @10:10:48
no ja mysle.
bo foch normalnie.

moze na jakies foty? :D
_______
"Give me your lips, the lips you only let me borrow, Love me tonight, devil take tomorrow."
ożył-->http://www.ivre.wordpress.com

~MILA3O8    14.05.2008 @22:41:25
dziekuje. Swietna laleczka w profilowym
_______
Głód tworzenia.
^Lauritz    14.05.2008 @10:50:11
bo to corcia moja
~pablo02    12.05.2008 @10:14:42
Mysle ze spokojnie jeszcze kilka twoich fotek z bemowa sie przyjmie na digu
_______
"Niektórzy potrzebują snowboard, bo jadą w góry - my potrzebujemy gór, by jeździć na snowboardzie"
~Beatitude    11.05.2008 @22:37:13
Dziękujemy
_______
zboczeńcy.
~Yourghost    09.05.2008 @08:49:12
Zapewne masz rację Aniu .
Ktoś pod jednym z moich zdjęć napisał, że łamię wszelkie reguły Nie można łamać czegoś, czego się nie zna Przyznam, że pogrzebałem troszkę na temat zasad kompozycji, kadru itp i chyba wolę kierować się intuicją.
Ale dziękuję CI za uwagę!!! Każda z takich wypowiedzi wnosi coś nowego do moich umiejętności. Żadna nie przemija bez echa.
Ja również życzę CI wspaniałego weekendu Ja swój spędzę walcząc z chorobą , ale będę miał za to więcej czasu na DA, a u Ciebie daawno mnie nie było
Dziękuję za wyjaśnienia! Pozdrawiam
P.S. Profilowe tez tą "rybką" ? Urocze jest
_______
Ona magią maluje moje zdjęcia...projekt ViG http://vig.digart.pl/
~szczyx    08.05.2008 @20:29:01
ladne foty pozdrawiam.
_______
Hasta la victoria, siempre.
~Libitina    07.05.2008 @15:06:25
bardzo mądrze parwisz serio serio, jednak nie jestem przekonana do całych "ich", a szkoda mi bylo kaczuszki... takie wahania mam, pomiedzy kwadratem a tym co jest, wyszlo z kaczka... dzieki za rozchiwanie mnie lllubie tak
_______
Girl interrupted. Lost in translation. Ziemniak.
http://libi-in-the-bedroom.blogspot.com/
~Beatitude    30.04.2008 @08:11:36
dzieki


ps.fajny kolor wlosow:p
_______
zboczeńcy.
~zebek    28.04.2008 @07:42:05
podoba mi sie twoja galeria , widze ze masz jakies doswiadczenie w portretach, chetnie poddam sie ocenie niestety obecnie nie mam w galeri zadnyh portretow ale bede je systematycznie dodawał.
pozdrowienia
_______
zebek
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 19 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt